onsdag 17 september 2014

Ahkera opiskelija...NOT

Ensimmäistä kertaa mulla on mahdollisuus jäädä kotiin ja lukea ja kirjoittaa koko päivä ilman lapsia. Painotus sanalla mahdollisuus.

Todellisuudessa olen jo ehtinyt käydä kaupassa, pestä pyykkiä, valmistaa lihamurekkeen ja sämpylätaikinan. Eli siis tehnyt kaikkea sitä mitä mun EI pitäisi tehdä.

Mutta kyllä mä olen jo avannut tietokoneen, etsinyt muistiinpanovälineet Dinan laatikosta ja aloittanut jähmeän maratonin kohti kurssitehtävän kirjoittamista.

Ensin täytyy vain:

- opetella hakemaan artikkeleita yliopiston kirjaston tietokannasta
- opetella miten nämä artikkelit ladataan mun ipadille
- lukea nämä artikkelit
- päättää mistä oikein ajattelin kirjoittaa ja sitä rataa...

Olen kyllä suoraan sanottuna aika ruosteessa, varsinkin näissä tietotekniikka asioissa. Täytyy opetella dropboxit ja pdg pro:t ja osata käyttää google doc:ia ja vielä kaiken lisäksi kirjoittaa se pirun tehtävä.

Ehkä mä leivon noi sämpylät ensin valmiiksi ja keskityn vasta sitten...
Ja siinä vaiheessa pyykitkin on jo valmiita, joten nekin täytyy laittaa...
Ja kyllä mun varmaan täytyy myös imuroida...
Ja pestä ainakin vielä yksi koneellinen ja pyyhkiä keittiön lattia...
Apua!
Tulkaa joku seisomaan veitsen kanssa mun selän taakse etten haaskaa tätä kallisarvoista aikaa kotitöihin..!
Heh.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar